follow kembi okey ! tinggalkan jejak korang di shoutbox supaya kembi senang nak usha blog korang !

kalau suke like jew

Thursday, 4 August 2011

citer bulan puasa

hari nie kembi nak citer tentang perjalanan kembi time berpuasa..
kembi taklah kuat dan taklah tabah
tapi kembi bersemangat nak berpuasa..
sesiapa yang membaca kembi punya post..
puasalah..
kenapa?
kerana apabila kita berpuasa kita akan mendapat ganjaran pahala
kembi bukannya nak membebel
tetapi hanya mengingatkan..
masa mula-mula kembi puasa start darjah satu..
kembi belajar berpuasa
kerana kembi nak lawan abang kembi..
abang-abang kembi time tu darjah 6 and 5..
dorang dah puasa..
kembi pun puasa sebab kembi tak puas hati dorang puasa..
masa mula-mula belajar puasa tu
kembi malas sangat nak bangun sahur,
kembi rasa gantuk sangat..
tapi kembi kuatkan semangat nak berpuasa.
masa time nak berbuka jew..
kembi cepat-cepat capai air..
rasa enak bila air melalui kerongkong..
macam tu lah kembi belajar puasa..
dengan semangat yang ada
pasti kita akan berjaya..



ஜ۩۞۩ஜ ஜ۩۞۩ஜ─┐☆ ☆┌─┐ 
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒ /▒/─┬─┐
 │▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─ |
│▒┌──┘▒▒▒|
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘ ♥

Terima kasih sebab sudi membaca sampai habis

No comments: