follow kembi okey ! tinggalkan jejak korang di shoutbox supaya kembi senang nak usha blog korang !

kalau suke like jew

Friday, 9 December 2011

ombak rindu



alhamdulillah..
mesti pelik kenapa kembi
tetibe jew sebut perkataan ni

atcually
hari ni kembi dapat tengok gak
setelah dua kali ticket habis..

cew teka ?!
cepat !
masa adalah terhad
hahaha
.  .  .

fikir !
fikir !
fikir !
.  .  .

okey la !
lama sangat nak tunggu..
sampai berjanggut kembi tunggu

dah dua kali kembi pergi
tapi tak dapat tengok
semua tiket habis
sold out

OMBAK RINDU
ni pun tiket dah nak habis
nasib baik kembi cepat
kalau tak
memang nak kena sumpah
panggung wayang tu !

best giler !
seronok giler !
happy giler !
suka giler !

ombak rindu best
ramai yang nanges kat panggung
but
kembi tak nanges okey !
tak ada feelling
nak nanges bagai~

 

kalau novel dengan filem
mana lagi better baca ?
ofcourse la novel

why ?
because novel boleh kita tahu kata hati
tapi filem tak boleh
kecuali
dia cakap sorang2

okey ! okey !
kembi stops kat sini !
karang makin pening plak korang~
.  .  .

(p/s: baca ketiga-tiga novel nie kalau nak tahu selanjutnya)


Terima kasih sebab sudi membaca sampai habis

2 comments:

X.m.i.n.t.o.o.X said...

lucky you:DD
i hdnt watched it yet, is it really a teark-jerking movie??

*sdgkn kwn2 kite pun ckp dlm cinema tu ada samseng nangis. . pffft##~

Nur Tarwiyah Saban said...

hahaha.. u must watch it.. best movie la..