follow kembi okey ! tinggalkan jejak korang di shoutbox supaya kembi senang nak usha blog korang !

kalau suke like jew

Wednesday, 7 March 2012

Speed List

assalamualaikum
hari nie kembi nak join satu program
kembi ni kan kadang2 rajin nak melawat
tu yang kembi nak join benda nie

thanks kepada tuan punya blog
yang sanggup datang blog yang tak la berapa cantik
untuk join satu program
tak nak menghampakan tuan blog
kembi pun join la~

siapa tuan punya blog tu ye ?!
jom usha !
abang Amirul Amir namanya
blog ni kembi suka pergi
sebab dapat baca kartun .

abang nie suka buat komik online rasanya
tu yang kembi minat ..
cehh,, minat ?!
minat la jugak .

daripada korang dengar kembi melalut
cuba la melawat blog abang kita nie ~


klik kat atas kalau nak pergi ke blog ini

.  .  .



Terima kasih sebab sudi membaca sampai habis

1 comment:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

is datang singgah dan folo sini dari speedlist no2 (^____^)
....................................
http://sanisahsabu.blogspot.com/2012/02/speed-list.html
....................................