follow kembi okey ! tinggalkan jejak korang di shoutbox supaya kembi senang nak usha blog korang !

kalau suke like jew

Sunday, 1 July 2012

tulis lirik untuk kawan

assalamualaikum
kembi tulis ni untuk kawan kembi yang akan pindah sekolah
tajuk lagu ni JANGAN
kembi saja je tulis lagu ni
sebab kembi taknak dia pindah.

jangan jangan jangan jangan
tinggalkan aku sendiri
kerna aku tak mampu
lihatmu pergi

jangan jangan jangan jangan
pergi tinggalkan aku
kerna aku mahu
terus bersamamu

hanya tinggal sejarah
memori kenangan
tentang kisah kita
yang terukir indah
di setiap sudut
hati kita bersatu
kerna kita selalu
gila-gila gitu

kau akan ada
tika aku sedih
dibuang oleh mereka
yang tidak menghargai

kau membuatkan
hidupku ceria
gembira selalu
bila disampingmu

aku sedar kaulah
kawan sepermainan
aku yang terbaik
dunia dan akhirat

aku tidak mampu
lepaskanmu pergi
kerna aku baru
mengenal erti
kawan sejati

menangis siang malam
tika aku teringatkanmu

hatiku selalu sedih
tidak seceria selalu
kerna aku mahu kamu
disampingku seperti selalu

kau umpama cahaya
menerangi hatiku
kejalan yang perlu kuambil

kaulah sahabat aku
sentiasa aku kenang
jasa pengorbananmu

kembi tahu kembi punya lirik tak sedap
tapi kembi nak sampaikan juga lirik ni
dekat kawan kembi yang akan pindah
dan kawan kembi yang selalu ada disamping kembi.

maaf sebab tak dapat nak letak lagu ini yang dinyanyikan oleh kembi
sebab ada masalah.

to my loving friends :)
Rozlina
Fazillah
Fadillah
Thohiroh
Nabilah
Izzatul
Arinah

kembi sayang korang ketat-ketat

.  .  .

Terima kasih sebab sudi membaca sampai habis

No comments: